background-image

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska 

Miejsce pracy: Hybrydowa | Warszawa, ul. Modlińska 344 (Białołęka)

Twoje zadania

  • Wystawianie faktur i korekt oraz kontrola ich prawidłowości,
  • Wyliczanie cen Klientów formułowych,
  • Wgrywanie cenników i nadzór nad ich prawidłowością,
  • Weryfikacja telemetrii i wpisywanie zamówień dla Klientów licznikowych,
  • Obsługa infolinii,
  • Kontrole audytowe,
  • Rozliczanie Klientów krajowych i wielooddziałowych,
  • Obsługa skrzynki funkcyjnej „kontakt”,
  • Przygotowywanie raportów wspierających realizację zadań pracowników Customer Experience.

U nas możesz liczyć na:

  • Umowę o pracę na okres 6 miesięcy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bonusy,
  • Dużą samodzielność i możliwość realnego wpływu na działania firmy – każdy pomysł bierzemy pod uwagę,
  • Możliwość rozwoju; doceniamy ludzi z pasją i chęcią dzielenia się wiedzą z innymi,
  • Pracę w spokojnej i pełnej zieleni okolicy,
  • Gwarancję bezpłatnego miejsca parkingowego,
  • Po okresie instruktażu stanowiskowego dajemy możliwość pracy w formie hybrydowej - minimum dwa dni w tygodniu z biura, reszta tygodnia z dowolnego miejsca w Polsce.

Od Ciebie oczekujemy:

  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (przede wszystkim MS Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu fakturowania i obsługi Klienta
  • Doświadczenie w kontaktach z Klientami
  • Dokładność w działaniu
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wysoka kultura osobista

 

Zainteresowanych prosimy o złożenie CV oraz Listu Motywacyjnego na adres: rekrutacja@amerigas.pl

W aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AmeriGas Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016r, poz. 922).