background-image
background-image

Złoty Laur Klienta 2022

Co roku wielu firm w Polsce sprawdza jakość swoich usług, żeby być bliżej zmieniających się potrzeb Klientów. Dlatego, podobnie jak w 2021 roku zespół AmeriGas poddał się niezależnej ocenie, którą przeprowadzają sami Klienci. I w 2022, jak i w 2021 roku zdobyliśmy złoto w kategorii dostawców gazu płynnego w Polsce. Dziękujemy za to wyróżnienie! Poniżej przedstawiamy wypowiedzi naszych pracowników z Biura Obsługi Klienta, którzy chętnie podzielili się swoimi spostrzeżeniami z codziennej pracy oraz o tym, dzięki czemu zdobyliśmy tę nagrodę.

Zespół Wsparcia Sprzedaży to zaledwie kilka osób. Każdy z nas jest inny i każdego z nas motywują do pracy inne rzeczy. Jednak mamy wspólną cechę: kochamy ludzi. A co za tym idzie - lubimy z Nimi rozmawiać. Mimo, iż z pozoru wszystkie dni naszej pracy są takie same, to jednocześnie są zupełnie inne. Nigdy nie wiemy, kto jest po drugiej stronie słuchawki i jak dalej potoczy się ta opowieść. Niby każdy nasz telefon ma ten sam cel- wpisanie zamówienia, to jednocześnie każda z tych rozmów jest inna. Spotykamy się z różnymi tematami, co daje nam motywację do ciągłej nauki i poszerzania swojej wiedzy z różnych dziedzin. Jako ludzie musieliśmy nauczyć się systematyczności, obowiązkowości, asertywności czy skutecznej komunikacji, aby łatwiej radzić sobie ze swoimi obowiązkami. Jesteśmy pierwszymi osobami, z którymi Klient ma kontakt po podpisaniu umowy. Pierwszymi, którzy podejmują wszelkie działania mające na celu opanowanie sytuacji kryzysowej. Często musimy odpowiadać lub tłumaczyć się za pracę innych, na którą wpływu nie mamy. Musimy umieć rozmawiać, ostrożnie dobierać słowa aby rozwiewać wątpliwości i przede wszystkim nie dać się ponieść emocjom. Każdy z nas z racji wykonywanej pracy bardzo mocno sfokusowany jest na Kliencie.

 

Dlatego też tak zwane trudne rozmowy to dla nas wyzwanie, a nie problem. W miejscu pracy ważne są także relacje panujące pomiędzy członkami zespołu. Kreatywni, pracowici, uczciwi i sympatyczni koledzy przyczyniają się do tego, że wykonywanie obowiązków zawodowych staje się przyjemnością. Zawsze znajdzie się ktoś, kto wyciągnie „pomocną słuchawkę” i wspólnie uda się rozwiązać każdą niedogodność.

 

Wielechowska Bogumiła
Customer Experience Specialist

W czym możemy Ci pomóc?

Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Aby umożliwić wysłanie wiadomości, wypełnij wskazane pola.
Twoja wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą niebawem.
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Kod pocztowy (XX-XXX)
Napisz czego szukasz
Full Close

Podaj temat: