W związku z aktualną sytuacją związaną z koronawirusem oraz chorobą Covid-19 zachęcamy do skorzystania z opcji zastąpienia faktur papierowych e-fakturą.
Jak przejść na e-fakturę?
Ustawa z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 1221 z późn. zm.) określa warunki wystawienia e-faktur. E-faktura może w pełni zastąpić tą tradycyjną, papierową formę nie powodując ryzyka zakwestionowania dokonanych rozliczeń przez służby podatkowe.
Korzyści z elektronicznej faktury:
- umożliwia jej zaksięgowanie nie odchodząc od biurka, fakturę w formie elektronicznej można w każdej chwili łatwo odszukać i wydrukować
- oszczędności wynikające z możliwości elektronicznego archiwizowania dokumentów
- eliminacja ryzyka niedostarczenia faktury na czas, jej zagubienia lub zniszczenia
- usprawnienie przepływów finansowych, poprzez dostępność dokumentu w postaci elektronicznej
- wyeliminowanie transmisji drobnoustrojów na wydrukach
- zmniejszenie zużycia zasobów naturalnych niezbędnych do realizacji wydruków oraz transportu faktur w formie papierowej
Wierzymy, że korzyści i potencjał z nich płynący zachęcił Państwa do korzystania z e-faktur.
W związku z powyższym zachęcamy do przejścia na elektroniczną formę faktur otrzymywanych z naszej firmy. Można to zrobić bardzo szybko i sprawnie. Wystarczy wysłać do nas maila z informacją o decyzji przejścia na faktury elektroniczne na adres kontakt@amerigas.pl z podaniem swojego numeru klienta lub podstawowych danych kontaktowych oraz podanie adresu mailowego, na który pragną Państwo otrzymywać faktury elektroniczne lub uzupełnić poniższy formularz, a nasze Biuro Obsługi Klienta zajmie się wszelkimi formalnościami.