background-image

Zautomatyzowane badanie satysfakcji Klienta – Robocaller NPS

W celu utrzymania zadowolenia naszych Klientów na najwyższym możliwym poziomie oraz zgodnie z wytycznymi certyfikacji ISO nasza firma przeprowadza zautomatyzowane badanie klientów za pomocą narzędzia o nazwie Robocaller NPS. Każdego miesiąca losowa próbka naszych Klientów, którzy otrzymali dostawę naszych produktów, zostanie wybrana do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie – poniżej 2 minut, aby ocenić ich poziom zadowolenia. Unikalne w naszym rozwiązaniu jest to, że cała ankieta jest zautomatyzowana, dzięki czemu połączenia nie są wykonywane przez agenta, ale przez robota. Dzięki temu mogliśmy utrzymywać otwarte linie dla połączeń od naszych Klientów, a tym samym obsługiwać ich sprawniej i szybciej.

Dlaczego zostałem wybrany?

Wybór jest losowy na podstawie dostaw z ostatniego miesiąca, a w przypadku tzw. odbiorców licznikowych również zużycia (ponieważ dostawy są w tym przypadku zautomatyzowane). Ustawiliśmy system tak, aby nie dzwonił często do tego samego Klienta, nawet jeśli istnieje wiele lokalizacji należących do tej samej osoby lub firmy. Dzielimy również naszą bazę, aby odzwierciedlić różne typy i segmenty naszych Klientów. Nie powinieneś otrzymać telefonu z naszego systemu częściej niż dwa razy w roku, ale może też zdarzyć się sytuacja, że w ogóle nie otrzymasz od nas telefonu. Oczywiście, ponieważ masz prawo do prywatności, zawsze możesz poprosić o usunięcie swoich danych z potencjalnej próbki, w tym celu skontaktuj się z naszą infolinią. Niemniej jednak pamiętaj, że Twoje odpowiedzi są dla nas kluczowe i pomogą nam lepiej i szybciej służyć Tobie i innym Klientom, dlatego naprawdę liczymy na Twoją współpracę w wyborze obszarów do poprawy.

Czego się ode mnie oczekuje?

Jak wspomnieliśmy pełna ankieta nie trwa dłużej niż 2 minuty. Robot przedstawi się, a następnie zada pytanie o ogólny poziom zadowolenia, a następnie w zależności od Twoich odpowiedzi zada dodatkowe pytanie z możliwością uzasadnienia odpowiedzi. Wszystkie Twoje odpowiedzi są zapisywane na podstawie numerów, które wybierzesz na klawiaturze Twojego telefonu, nie musisz nawet z nami rozmawiać. Oczywiście po przeprowadzeniu ankiety możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym agentem lub po prostu wrócić do swoich obowiązków, ponieważ nasz robot zakończy połączenie po otrzymaniu wszystkich odpowiedzi. Skonfigurowaliśmy system tak, aby dzwonił do Ciebie w naszych godzinach pracy, a nie przeszkadzał Ci w czasie wolnym.

 

Dziękujemy wszystkim, którzy wezmą udział w naszej ankiecie Robocaller NPS, ponieważ pozwoli nam to się rozwijać i lepiej odpowiadać oczekiwaniom naszych Klientów. Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszą ankietą satysfakcji lub innym tematem związanym z naszą współpracą, nasi pracownicy są po to, aby Ci pomóc. Możesz do nich dotrzeć dzwoniąc na naszą infolinię, wysyłając mail lub wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.

W czym możemy Ci pomóc?

Masz pytania? Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Aby umożliwić wysłanie wiadomości, wypełnij wskazane pola.
Twoja wiadomość została wysłana. Skontaktujemy się z Tobą niebawem.
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Kod pocztowy
Napisz czego szukasz
Full Close

Podaj temat:

Przeczytaj więcej o zbiornikachWróć do bazy wiedzyPoznaj proces instalacji zbiornikaPrzejdź do artykułu